سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه چیز را دوست می دارد : کم گویی، کم خوابی و کم خوری ؛ و سه چیز را خداوند دشمن می دارد :پُرگویی، پُرخوابی و پُرخوری . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
دانلود نرم افزار - فجرینه

0

 
::لینک های روزانه ::

اخبار ورزشی [331]
[آرشیو(1)]

::اوقات شرعی ::

 
::درباره خودم::
::لینک به لوگوی من::
دانلود نرم افزار - فجرینه
::آوای آشنا::

::آرشیو ::

ورزشی
دعا ها و زیارات
اذان ها
تواشیح
مداحی
دانلود تلاوت مجلسی
بازی
دانلود نرم افزار
دانلود مولودی
حضرت زهرا در یک نگاه
امام زمان (عج)
**ورزشی**
کانال ها
دانلود نرم افزار 2
آموزش
دانلود آهنگ
ولایت
100حدیث
زندگینامه ی حضرت محمد (ص)
فاطمه فاطمه است
قرآن و دانشمندان
القاب مهدی (عج)
منتظران حقیقی
تکلیف عاشقان
شرایط ظهور
معجزه
تاریخچه ی جمکران

::جستجوی سریع ::
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::اشتراک ::

 


نویسنده مطالب زیر:   رامین  

((دانلود نرم افزار))

به قسمت دانلود نرم افزار خوش آمدید به زودی باز هم نرم افزار برای دانلود می گذارم

 

این هم قویترین برنامه پارتیشن بندی هارد که با اینکه مدت زیادی است نسخه جدیدی از آن منتشر نشده است ولی هنوز بهترین برنامه برای پارتیشن بندی هارد به شمار می رود. این برنامه را به دلیل کامل شدن بخش دانلود به آن اضافه کردیم و الا قصد معرفی نرم افزار جدید را نداریم. توصیه مهم این است که هاردهای بالاتر از 80 را با این برنامه از ابتدا پارتیشن بندی نکنید و برای پارتیشن بندی هاردهای نو از پارتیشن بندی ویندوز در هنگام نصب یا بعد از نصب در قسمت Computer Management ویندوز استفاده کنید. اما برای تغییر اندازه پارتیشنها و کارهای دیگر در هر هاردی با هر ظرفیتی هنوز می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

---------------------------------------------------------------------

با استفاده از این برنامه می توانید DVD های فیلم خود را به AVI‌ و MPEG2 و iPod و PSP و WMV و VCD یا همان MPEG1 و ... تبدیل کنید. کیفیت . ابعاد فیلم خروجی و در نتیجه اندازه آن قابل تغییر است تا بتوانید فیلم را در فضای معینی جای دهید. می توانید از یک DVD به طور کامل کپی تهیه کنید. می توانید یک DVD با ظرفیت 8.9 گیگابایتی را به دو DVD با ظرفیت 4.7 گیگابایت تبدیل کنید. می توانید یک فیلم DVD را با زیر نویسها و صدایش و زاویه های فیلمبرداری اش (مخصوص DVD های پیشرفته) به VCD یا فرمتی دیگر تبدیل کنید. این برنامه را حرفه ای های کار با فیلمهای DVD خوب می شناسند.

------------------------------------------------------------------

از این درایور برای نصب کلیه کارتهای گرافیکی با چیپست GeForce در سری های 6 و 7 و 8 از چیپست GeForce 6100 تا GeForce 8800 Ultra می توانید استفاده کنید. این درایور مخصوص ویندوز ویستا از نوع 32 بیتی می باشد. این درایو حدود دو هفته پیش منتشر شده است. لیست چیپستهایی را که این درایور آنها را نصب می کند در بخش نظرات برنامه آمده است.

-------------------------------------------------------------------

این هم یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا که بر خلاف محافظهای صفحه نمایش 3planesoft دارای حجم کم ولی گرافیک بسیار بالا و زیبا می باشد. همان طور که در تصویر برنامه هم مشاهده می کنید شما می توانید دنیای زیر آب را که مرجانها و و ماهیهای رنگارنگ و زیبا است را ببینید و دلفینهایی را که مرتبا از عمق آب بالا می آیند و تا نور خورشید می پرند را ملاحظه کنید. در ضمن موزیکی ملائم را که تدائی کننده چنین فضایی است را بشنوید.

-----------------------------------------------------------------

این هم یکی از جدیدترین محافظ های صفحه نمایش سایت 3planesoft که ماهیهای رنگارنگ و زیبایی را در زیر آبی گوارا و شفاف نشان می دهد و مانند این است که از بالای یک آکواریم زیبا آنها را می نگرید. این اسکرین سیور به همراه یک موزیک ملایم آرامش خاصی را به شما می بخشد. برای اجرای این اسکرین سیور کارت گرافیک شما باید در ویندزو به طور کامل نصب باشد و از امکان Direct3D پشتیبانی کند.

------------------------------------------------------------------

این هم یک بازی از سری بازیهای جنگ در فضا. این بازی آنقدر جذاب بود که بنده تا آخر آن رفتم. حالا شما را راهنمایی می کنم تا بتوانید از این بازی لذت ببرید. شما با کسب امتیاز می توانید 5 نوع تفنگ یا تیر مختلف را بگیرید. هر تیر نیز دارای سطوحی می باشد. سعی کنید زمانی تیر خود را عوض کنید که بتوانید نوع بالای آن را بگیرید. با افزایش Level قدرت شما بالا می رود و دیرتر می بازید. با گرفتن باتری قدرت تیرهای شما و سرعت ارسال آنها بیشتر می شود. از بین تیرهای کوچک که با Space یا راست کلیک موس می توانید از آنها استفاده کنید تیر چهارم خیلی جالب است. از حجم برنامه ها شکایت نکنید چون بیش از این فشرده نمی شود.

------------------------------------------------------------------


شنبه 86/5/27   ساعت 1:47 عصر


ْلیست کل یادداشت های این وبلاگ

فجرینه
[عناوین آرشیوشده]

Copyright ©  www.persian templates.com

 ©templatedesigned by: http://Nooshin17.persianblog.com